web 2.0

2010-03-09

Selamat membaca, mendengar dan beramal...

Logo Siri Baca Dengar Amal

Assalamualaikum wrh wbt.

Sejarah penerbitan buku oleh syarikat Inteam Records Sdn Bhd bermula pada tahun 2006 dengan terbitnya 3 buah buku dibawah kategori INSPIRASI iaitu: Bangkit Dari Gagal,
77 Emas Warisan dan Kaya Sebelum Miskin.

Kemudian, Inteam Records berehat seketika daripada aktiviti penerbitan buku bagi mengatur strategi untuk menghasilkan produk-produk bacaan yang lebih unik dan bermutu.

Bermula tahun 2009, Inteam Records kembali mengatur langkah melalui anak syarikatnya Inteam Publishing Sdn Bhd bagi menyambung kerja-kerja penerbitan buku secara lebih agresif dan produktif. Setelah melalui beberapa sesi kajian dan tinjauan, kru penerbitan Inteam Publishing telah bersepakat untuk menerbitkan buku-buku melalui siri atau edisi BACA, DENGAR dan AMAL yang menggabungkan buku-buku amalan harian dan CD audio bacaan amalan-amalan tersebut oleh Ustaz-ustaz dan tokoh berkelayakan.

Siri BACA, DENGAR dan AMAL ini mengajak pembaca membaca buku, lalu mendengar cara bacaan yang betul oleh ustaz-ustaz yang menyampaikan bacaannya melalui CD audio dan terus mengamalkannya dalam kehidupan seharian.



Antara buku yang telah diterbitkan dalam siri ini ialah ;

1. Yasin, Tahlil dan Doa
2. Surah Hafazan
3. Amalan Ibu Mengandung
4. Zikir dan Doa Selepas Solat
5. Al-Ma'thurat
6. Ayat-Ayat Ruqyah
7. Mari Berdoa
8. Bijak Tajwid
dan banyak lagi tajuk yang masih sedang dalam pembikinan...

Dapatkan buku-buku ini di pasaran dan selamat memBACA, menDENGAR dan berAMAL!!!


Beli buku-buku ini secara online di www.inteammobile.com/shop

No comments:

Post a Comment